Kaiser Drunken Nightmare von Ottakring













Punkte der Stadt:
4525
Stadtgründung:
24.Jul.2000
Krönung:
5.Feb.2006
Amtshandlungen:
Metall auf 7
(von 11 )
Holz auf 13
(von 10 )
Stein auf 10
(von 9 )
Rede zur Krönung:
Der Kammerdiener betritt die Gemächer seines Herrn Drunken Nightmare.
''He, du bsuffas Wongscheihl! Schaug, daß'd rauskummst aus deim Soach!'', raunzt er seinen Gebieter an.
''Wos mächst'n, du Zipfeklatscha?'', erwidert Drunken Nightmare sichtlich angenervt.
''Woast du scho, wos heid is?''
''Naa, sunst dad i wahrscheinle ned so bläd frong.'' Ein mißmutiger Unterton ist in Drunken Nightmares Stimme nicht zu überhören.
''De Krönung, du Depp. DEI Krönung is heid!''
''Oh, mei, hättst ma des ned gestan scho song kina? Für wos zoi i di eigentle?''
''I hob's dir ja gsagt, aba noch da achtn Maß Goas vagißt du ja imma ois. Aussadem host du Zipfenosn ja scho a ganze Woch drauf higarbat, den Stui vom Kaiser Franz, äh, vom Kaiser Dylan o'zumsagln und eam zu stürzn.''
''Jaja, is scho recht. Aba worum muas der ganze Scheiss oiwei in olla Herrgottsfriah ofanga? Ned amoi ois Kaiser derf ma ausschlaffa ...''
''Du bist ja an Metta nebam Hirn no bläd, oda? Es is scho nochmittog um drei und de meistn Gäste ham scho an Rausch in da Fotzn - genau wia du. Dei Krone ham's scho achtzehn Moi mid so am komischn schottischen Getränk voigmacht und a bor Moi rumgeh lassn. De oanzige Bedingung: Da Vorletzte zoid de näxte Füllung. Do hod nadirle a jäda fast auf Ex des Zeig obelassn. Da ganze Krönungssoi is scho vo ohm bis unt daspiehm, assln duads und de Nuttn ham a scho an Pfeil neighaut.''
''Wos? Koane Nuttn mehr? Dann is ja da Spaß scho vorbei. Dann brauch i a nimma aufsteh.''
''Dann leckst mi hoid am Arsch. Dann sog i de Leid, si soin se schleicha und eanan Rausch ausschlaffa.''
''Genau des machst!''
''Sunst no wos?''
''Ah ja, sog de Leid vom Imperium, daß's heid Hoiz vakaffa soin.''
''Du Blädl, des hättst eana gestan scho song miassn, heid is z'spad.''
''So? Ja, dann sogstas eana hoid gestan. Und de Leid vo Albion sogst, daß do no a bor dausnd Angriffe auf eana zuakema wern. Und oisam andan soin se bei meim Nachfolga in Oitnbuarg weida de Birn zuaschüttn. Und jetz laß ma wieda mei Ruah. In meim Schädl gäht's zua wia auf da Via Appia am vormittog um Zehne ...''


Da mir durchaus bewußt ist, daß nicht jeder der im Weltkulturerbe aufgeführten bayerischen Sprache mächtig ist, gibt es hier eine hochdeutsch-preußische Übersetzung:

Der Kammerdiener betritt die Gemächer seines Herrn Drunken Nightmare.
''Hallo, du betrunkenes Bremsholz eines Pferdewagens! Sieh zu, daß du aus deinem Dreck rauskommst!'', raunzt er seinen Gebieter an.
''Was willst du, du Hosenbillardspieler?'', erwidert Drunken Nightmare sichtlich angenervt.
''Weißt du, was heute ist?''
''Nein, sonst würde ich wahrscheinlich nicht so dumm fragen.'' Ein mißmutiger Unterton ist in Drunken Nightmares Stimme nicht zu überhören.
''Die Krönung, du Depp. DEINE Krönung ist heute!''
''Oh, Mist, hättest du mir das nicht schon gestern sagen können? Für was bezahle ich dich eigentlich?''
''Ich habe es dir ja gesagt, aber nach der achten Kirsch-Weizen-Cola-Maß vergißt du ja immer alles. Ausserdem hast du Zipfelnase ja schon eine ganze Woche darauf hingearbeitet, den Stuhl vom Kaiser Franz, äh, vom Kaiser Dylan anzusägen und ihn zu stürzen.''
''Jaja, ist schon recht. Aber warum muß der ganze Scheiß immer in den frühen Morgenstunden anfangen? Nicht einmal als Kaiser darf man ausschlafen ...''
''Du bist ja einen Meter neben deinem Hirn immer noch blöd, oder? Es ist schon nachmittags um drei und die meisten Gäste haben schon einen Rausch im Gesicht - genau wie du. Deine Krone haben sie schon achtzehn Mal mit so einem komischen schottischen Getränk vollgemacht und ein paar Mal rumgehen lassen. Die einzige Bedingung: Der vorletzte Trinker zahlt die nächste Füllung. Da hat natürlich jeder das Zeug fast in einem Schluck runtergelassen. Der ganze Krönungssaal ist schon vollgekotzt, stinken tut es wie in der Hölle und die Freudenmädchen haben auch schon das Weite gesucht.''
''Was? Keine Freudenmädchen mehr? Dann ist der Spaß ja schon vorbei. Dann lohnt es sich ja gar nicht mehr aufzustehen.''
''Dann leck mich doch am Arsch. Dann sage ich den Leuten, sie sollen sich verkrümeln und ihren Rausch ausschlafen.''
''Genau das machst du!''
''Sonst noch was?''
''Ach ja, sag den Leuten vom Imperium, daß sie heute Holz verkaufen sollen.''
''Du Blödl, das hättest du ihnen schon gestern sagen müssen, heute ist es zu spät.''
''So? Ja, dann sagst du es ihnen halt gestern. Und den Leuten von Albion sagst du, daß noch ein paar tausend Angriffe auf sie zukommen werden. Und alle anderen sollen sich bei meinem Nachfolger in Altenburg weiter die Birne zuschütten. Und jetzt laß mir meine Ruhe. In meinem Schädel brummt es wie auf der A9 am Freitag nachmittag um Vier ...''


Zurück zur Startseite